Комплексне навчання по заробітку на створенні сайтів
Дарую доступ до безкоштовних трьох уроків де ви зрозумієте:
● як почати створювати сайти якщо ви повністю новачок● які дії роблять ті вебдизайнери які вже вийшли на дохід від 2000$● працюючі методи пошуку клієнтів● складові системи завдяки якій я вийшла на 1 млн грн за рік
/Комплексне навчання по заробітку на створенні сайтів
Дарую доступ до безкоштовних трьох уроків де ви зрозумієте:
● як почати створювати сайти якщо ви повністю новачок
● які дії роблять ті вебдизайнери які вже вийшли на дохід від 2000$
● працюючі методи пошуку клієнтів
● складові системи завдяки якій я вийшла на 1 млн грн за рік
Відкривайте та читайте відгуки від моїх котиків
/систематизовані знання для заробітку на створенні сайтів
Список уроків
В даному модулі ви зрозумієте що таке Сайти під ключ, всі + та мінуси сайтів на конструкторі, зрозумієте які види сайтів ми можемо створювати, де наші гроші окрім основної послуги “сайт під ключ”, Як формувати вартість на сайти, і тут ви отримаєте перше завдання і візьмете першого клієнта
Урок 1. Куди ви попали? що таке Розробка сайтів під ключУрок 2. Попит на наші послуги. ЦАУрок 3. Інструменти які нам потрібні для отримання 💰Урок 4. Що таке Weblium і чому з ним легко працювати дизайнерам і клієнти задоволені платформоюУрок 5. Підводні камні сайтів на конструкторіУрок 6. Види сайтів які ми можемо створити + структура основних сайтівУрок 7. Цінова політика. Як формується ціна на сайтУрок 8. Де наші гроші? лінійка продуктівУрок 9 Декомпозиція цілей. Трішки магіїУрок 10. Перші завдання для отримання клієнтів відразу
Список уроків
В даному модулі ви: зрозумієте що таке особистий бренд, створите фундамент продаж, почнете упаковку профілю, зрозумієте що і як транслювати в блозі, щоб замовляли сайти саме у вас
Урок 0. Готуємо профіль до упаковки. (Лекція)Урок 1. Фундамент продаж через особистий брендУрок 2. Розбір помилок вебдизайнерів, чому у них немає клієнтів?Урок 3. Складові Особистого брендуУрок 4. Розпаковка особистості, експертності, життяУрок 5. Цільова аудиторія.Урок 6. Хто НАШІ конкуренти? І ДЛЯ ЧОГО ВОНИ НАМ ПОТРІБНІУрок 7.1 Упаковка профілю. (опис профілю)Урок 7.2. Упаковка профілю.(хайлайти, стрічка+рілс)Урок 8. Візуальна концепціяУрок 9. Сторіс. Візуальна складова
Список уроків модуля по графічному редакторі FIGMA
В даному модулі буде два розділи де ви опануєте графічний редактор Figma та вебдизайн. Тут буде теорія вебдизайну та практичні завдання які допоможуть вам зрозуміти як правильний вебдизайн впливає на рішення про покупку. Ви зрозумієте що це не просто гарна картинка, а всі елементи взаємопов'язані та кожен елемент та його розміщення має передавати візуальний сигнал до користувачів здійснити цільову дію
Урок 1. Знайомство з Figma. Огляд інтерфейсу FigmaУрок 2. Прямокутні фігури та ефектиУрок 3. Огляд інших фігур (коло, трикутник, зірка, лінія, стрілка)Урок 4. Векторні фігури (перо, олівець)Урок 5. Групування фігур, маски, об'єднання фігурУрок 6. Робота з текстами. Стилі тексту для WebliumУрок 7. Авторозмітка (Autolayout)Урок 8. Додаткові можливості. ПлагіниУрок 9. Сітка під Weblium (глобальні стилі)
Список уроків модуля по теорії веб дизайну
Урок 1. Вступ у вебдизайнУрок 2.1 Композиція у вебдизайні. З чого складається композиціяУрок 2.2. Принципи композиціїУрок 3. Колір у вебдизайніУрок 4.1 Типографіка у вебдизайні (база)Урок 4.2 Використання шрифтів у вебдизайніУрок 5.1 Візуальний багаж вебдизайнераУрок 5.2. Приклад пошуку референсів під напрям "онлайн школа вивчення іноземних мов"Домашнє завдання по відмалюванню дизайну
Список блоків модуля
Практичний модуль по роботі з конструктором Weblium. Ви зрозумієте все про реєстрацію клієнтів, чого потрібно уникати, як працювати з редактором, як верстати дизайни на Weblium, як налаштовувати сайт, як створювати інтернет-магазини, як верстати дизайни на Weblium, підключення зовнішніх інтеграцій
4.1. Weblium (огляд) - базові знання по функціоналу конструктора- як реєструватися, оплачувати, передвати сайти- як працювати по реферальному посиланню- огляд інтерфесу головного сайту, корисні посилання- огляд редактора та розбір шаблонів (в чому відмінність)
4.2. Weblium (редактор)- Вступ у редактор (огляд та налаштування сторінок)- Стилі сайту (колір, шрифти, кнопки)- Огляд елементів на Weblium- Огляд порожніх блоків- Огляд шапки та підвалу на Weblium- Огляд всіх блоків на Weblium- Огляд шпаргалки у фігма (всі блоки для зручності малювання дизайнів та швидкої верстки)
Практика: Верстка дизайну з Figma на WebliumПрактика 2. Верстка вашого сайтуПрактика 3. Верстка Flex block
Модуль 4.2 Weblium ВСІ налаштування сайту Урок 1. (лекція) Що ви маєте зробити обов'язково при налаштуванні сайту після верстки дизайнуУрок 2. Підключення домену від Weblium на прикладі сайту клієнтаУрок 3. Блог на WebliumУрок 4. CRM на WebliumУрок 5. Детальний огляд та налаштування Форм на сайтіУрок 6. Багатомовність на WebliumУрок 7. Робота з кодом на WebliumУрок 8. Аналітика на сайті (Google Аналітика, Google Tag Manager, Hotjar, Піксель Facebook) Перевірка сайту на ефективність та пришвидшений запуск індексування сайтуУрок 9. Додавання Cookie-банера на сайт
Модуль 4.3 Weblium створення інтернет-магазинуУрок 1. Створення нового сайту. активація промокоду, створення категорій та додавання 1 товаруУрок 2. Наповнення магазину товарамиУрок 3. Налаштування корзиниУрок 4. Налаштування доставкиУрок 5. Налаштування оплат (підключення платіжної системи WayforpayУрок 6.1. Десктопна версія дизайну першої сторінкиУрок 6.2. Десктопна версія сторінки оплата та доставка, успішної та неуспішної оплати, сторінка 404Урок 7.1. Налаштування відображення корзини, зміна мови стандартних параметрівУрок 7.2. Налаштування домашньої сторінки, результати пошуку, сторінка категорії, сторінка товару
Список уроків
Ви навчитеся не тільки працювати з клієнтом по чіткій системі, а зрозумієте що коли приходить запит це тільки початок. Ми тут розберемо етапи продаж від заявки до внесення передоплати. Від розбору брифу до здачі сайту, та як робити так щоб кожен сайт працював на вас як сарафанка. Побудова своєї системи масштабу
Урок 0. Вступ: Що таке система масштабу вебдизайнера, її відмінність від етапів роботи над сайтом.
Блок 1.Коли приходить запит від клієнта (як ми продаємо сайти)Урок 1.1.Коли приходить запит від клієнта (продажі на старті, скрипт відповіді на питання "яка ціна")- Скрипти продаж коли приходить питання "яка вартість сайту"- Повний скрипт продаж розроблений для мене командою професійного відділу продажУрок 1.2.Як підготуватися до зізвону з клієнтом та що там робити?Шаблон створення ТЗ для клієнта (на прикладі структури лендингу)Урок 1.3. Коли відправляти бриф, а коли КП (комерційну пропозицію)
Блок 2: Коли взяли клієнтаУрок 2.1. Як читати та розуміти бриф клієнта (на прикладі заповненого брифу від клієнта(ніша Бухгалтерські та юридичні послуги)Урок 2.2 Технічне завдання для клієнтаУрок 2.3 Як працювати з матеріалами клієнта. Як формувати структуру для сайту яка буде готова до дизайнуУрок 2.4. Як витягнути з клієнта інформацію яка вам необхідна (лекція)
Блок 3. Дизайн. Фігма (практика - створюємо сайт для себе)Урок 3.1. Огляд всіх етапів створення дизайну у фігмаУрок 3.2. Підготовка всіх матеріалів у файл фігма (мій сайт)Урок 3.3. Відмалювання першої сторінки дизайнуУрок 3.4. Презентація мого дизайну повністю з поясненнямУрок 3.5. Приклади моїх пояснень дизайнів
Блок 4. Верстка сайту
Блок 5. Здача проєкту. Постобслуговування. ПортфоліоУрок 5.1. Перевірка, презентація, Інструкція для клієнта, Скрипт по здачі сайту та отримання відгукуУрок 5.2. Що таке обслуговування сайту? Допродажі та лінійка продуктів для клієнтів, система знижокУрок 5.3. Що таке портфоліо вебдизайнера. Складові портфоліоУрок 5.4. Як опублікувати свій кейс в Інстаграм. Методологія створення кейсу
Список уроків
В даному модулі ви зрозумієте для чого вам базова упаковка і як масштабувати блог далі. Зрозумієте види контенту, як ваш Особистий Бренд впливає на рішення про "замовити сайт у вас", ви зрозумієте як вбудовувати контентні воронки у ваш блог, доносити сенси та масштабуватися
Урок 1. Чи ваш аккаут та ви вже готові до просування та масштабуУрок 2. Метаповідомлення в блозі. Як ми шукаємо свої сенсиУрок 3. Вічні прогріви та контентні воронки в блозі
....скоро будуть додані нові уроки
Теми які будуть в даному модулі
Даний модуль без практичних завдань і виключно для самостійного прослуховування, але тут дуже цінна інформація про те як працювати з клієнтами.
Урок 1. Топ способи пошуку клієнтів безплатним способомУрок 2. Сарафанка, амбасадори брендуУрок 3. Конкуренти (що нам з них треба?)Урок 4. Як клієнти купують?Урок 5. Які бувають клієнти?Урок 6. Як працювати з низьким чекомУрок 7. Як працювати з чеком від 250$Урок 8. Які якості треба для роботи з клієнтами мати?Урок 9. Домовляємося на березіУрок 10. Чому не хочуть платити?Урок 11. Коли платять більше?Урок 12. Коли в клієнта обмежений бюджет, що робити?Урок 13. Дедлайни від клієнтаУрок 14. Декілька проєктів одним махомУрок 15. Правки - це нормально, а коли їх нема то ще кращеУрок 16. Фідбек від клієнтаУрок 17. Що бісить нас і як ставити свої рамкиУрок 18. Чим замовники не задоволенніУрок 19. Кого треба обходити стороною?Урок 20. Тривожні знаки на стартіУрок 21. Чи треба боятися тих кому все подобається?Урок 22. Коли треба сказати стоп - ми більше не працюємоУрок 23. Клієнти з досвідом створення сайтів чи новачки?Урок 24. Що робити коли клієнти хочуть сайт на іншому конструкторі?Урок 24. Що робити коли просять шаблони та чи всім вони підходятьУрок 25. Коли ми підіймаємо прайс? як це зробити?
1. Як працює chat GPT. Ввідна інформацію про платформу і як вона працює
Текстові матеріали до уроку
2. Авторська методика формування запитів, які підійдуть до будь якої сфери життя
Найпоширеніші помилки при складанні запиту
Ознаки ефективного запиту
3. Авторська методика, як зробити ваші запити більш зрозумілими для chat GPT
УНІВЕРСАЛЬНИЙ ЗАПИТ
4. Шаблони запитів для контенту на сайті
5. Структура лендінгу
Приклади реальних запитів до chat GPT (структура лендінгу)
6. Розділи сайту
- Реальні запити
- текст до блоку сайту
- текст до блоку сайту
- Реальні запити до блоків сайту
8. Клікабельні заголовки
Реальні запити до заголовків
9. Опис товару
Реальні запити до опису
10. Аналіз відгуків
Продуктова лінійка
Реальні запити на відгуки
11. Продуктова лінійка
Продуктова лінійка
Реальні запити
12. Висновки
Як покращити запит
Бонуси (ідеї для контенту, сценарій для відео, допис до рілс, ідеї для фото, визначення ца та інше)
Бонуси
Уроки від запрошених експертів
1. Ефір з юристом Мариною Тетерук на тему договорів, ФОП вебдизайнера, політика конфіденційності, договір оферти
2.Бонусні уроки від спеціаліста по рекламі на сайт. Таргетолог та коентекстолог Вікторія Гаргай- Як створюється піксель Facebook, яку інформацію вам має надати таргетолог- Як ми ставимо піксель на сайт Weblium- Особливості сайту для реклами- Види просування сайтів
Уроки від Іванни
- Як користуватися notion- Підключення WayForPay в прямому ефірі з моєю клієнткою (як відбувається процес реєстрації)- В яких випадках ми підключаємо функцію інтернет-магазину до звичайного сайту з послугами
/Топ 12 причин чому вам потрібно взяти участь у цій тусовці
/вибір формату навчання
Тарифи курсу
/скільки заробили мої учні ПІД ЧАС КУРСУ
*їх дуже багато з класними результатами - буду ще оновлювати даний блок
/Топ 12 причин чому вам потрібно взяти участь у цій тусовці та